Generują leady
każdego dnia wykonują „zimne telefony” do potencjalnych nowych klientów biznesowych
Prezentują
przedstawiają ofertę i dbają o to, aby klient wybrał właśnie ich produkt lub usługę
"akademia skutecznego handlowca"
„Akademia Skutecznego Handlowca” to szkolenie przygotowane specjalnie dla handlowców, którzy pracują z klientami biznesowymi. W jego trakcie pracujemy nad tym, jak poradzić sobie z największymi wyzwaniami sprzedażowymi w tym segmencie rynku. Po tym szkoleniu dokładnie będziesz wiedzieć, co możesz zrobić, aby udoskonalić swój proces sprzedaży.
każdego dnia wykonują „zimne telefony” do potencjalnych nowych klientów biznesowych
przedstawiają ofertę i dbają o to, aby klient wybrał właśnie ich produkt lub usługę
muszą umieć przekonać klienta do swojej oferty i do ceny proponowanego rozwiązania
muszą umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami
Szukasz szkolenia dla 1 lub 2 osób? Sprawdź program otwartego szkolenia w Katowicach.
Tak, bo współczesny klient biznesowy jest bardzo wymagający i dlatego handlowiec musi znać nowoczesne techniki sprzedaży.
Zrealizowaliśmy szkolenie z prowadzenia rozmów sprzedażowych dla firmy, która zajmuje się wynajmem przenośnych toalet i kontenerów. Na etapie badania potrzeb szkoleniowych handlowców ujawniliśmy, że ich największym wyzwaniem sprzedażowym były żądania cenowe klientów. Rynek wynajmu przenośnych toalet jest bardzo konkurencyjny i dlatego wiele firmy walczy o klienta mocno zaniżając ceny.
Po szkoleniu, w trakcie którego trenowaliśmy wybrane techniki sprzedaży, klient odnotował, że 2/3 uczestników szkolenia ograniczyło rozdawanie rabatów i zaczęło lepiej bronić swojej oferty i ceny. Dzięki tej zmianie zwiększyła się średnia wartość transakcji aż o 11%, co dla firmy oznaczało kilkadziesiąt tysięcy złotych dodatkowego przychodu miesięcznie.
Są to narzędzia, które handlowiec może wykorzystać w trakcie rozmowy sprzedażowej. Techniki sprzedaży to działania lub komunikaty, które umożliwiają uzyskanie wpływu na klienta w taki sposób, aby osiągnąć określony cel sprzedażowy.
Głównym celem biznesowym sprzedawcy, jest generowanie ciągłego obrotu. Stopień realizacji tego celu w dużej mierze zależy od tego, czy sprzedawca potrafi odpowiednio zachować się w kontakcie z klientem. I wcale nie chodzi tutaj o prokliencką postawę czy zasady savoir-vivre. Dużo istotniejsze jest to czy sprzedawca potrafi tak poprowadzić rozmowę sprzedażą, aby wpłynąć na sposób myślenia i działania swojego rozmówcy. W większości branż klienci są teraz nieustannie bombardowani ofertami. To sprawia, że sprzedawca z podstawowymi umiejętnościami może nie umieć przekonać klienta do swojej oferty. Dlatego też, aby sprzedaż była efektywna, niezbędny jest trening technik prowadzenia rozmowy sprzedażowej. Dzięki niemu rozmowa telefoniczna, a nawet “rozmowa poprzez maile” będzie miała większe szanse zakończyć się sukcesem.