Generują leady
każdego dnia wykonują „zimne telefony” do potencjalnych nowych klientów biznesowych
Prezentują
przedstawiają ofertę i dbają o to, aby klient wybrał właśnie ich produkt lub usługę
"akademia sprzedaży b2b"
„Akademia Sprzedaży B2B” to szkolenie przygotowane specjalnie dla handlowców, którzy pracują z klientami biznesowymi. W jego trakcie pracujemy nad tym, jak poradzić sobie z największymi wyzwaniami sprzedażowymi w tym segmencie rynku. Po tym szkoleniu dokładnie będziesz wiedzieć, co możesz zrobić, aby udoskonalić swój proces sprzedaży.
każdego dnia wykonują „zimne telefony” do potencjalnych nowych klientów biznesowych
przedstawiają ofertę i dbają o to, aby klient wybrał właśnie ich produkt lub usługę
muszą umieć przekonać klienta do swojej oferty i do ceny proponowanego rozwiązania
muszą umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami
"Bardzo wysoko oceniamy projekt. Na uznanie zasługuje przede wszystkim profesjonalizm, wiedza i przygotowanie trenera do każdego spotkania. Pani Agnieszka Śmiejka w sposób przejrzysty przekazywała wiedzę uczestnikom i stworzyła atmosferę, która sprzyjała wymianie doświadczeń i otwartości."
„Chwalimy sobie zarówno przygotowanie wykładowcy – Agnieszki Śmiejka, która w interesujący sposób dzieliła się ogromnymi zasobami wiedzy, jak i logistyką samego szkolenia.”
"Pani Agnieszka Śmiejka dała się poznać jako doskonały twórca i realizator pomysłów i usprawnień wielu obszarów działań szkoleniowych oraz środowiska biznesowego.”
"Współpraca z Agnieszką Śmiejka i jej zespołem od samego początku była również po prostu miłym doświadczeniem ze względu na życzliwość, otwartość i niesamowite poczucie humoru trenerów.”
"Trzeba zaznaczyć dużą inicjatywę, obecną zwłaszcza w obszarze tworzenia nowych narzędzi i rozwiązań sprzedażowych, które były chętnie wdrażane przez sprzedawców."
"Pani trener już w trakcie pierwszej części szkolenia trafnie dostosowała narzędzia pracy do wymogów zespołu; zaproponowała zagadnienia i tematy, które na tym etapie były dla nas dużo bardziej wartościowe, niż plan pierwotny i zgłoszone przez nas na wstępie potrzeby."
"Z pełnym przekonaniem stwierdzam: wszystkie projekty, w których uczestniczyłem, a które były prowadzone pod kierownictwem lub z udziałem Pani Agnieszki Śmiejki zakończyły się pozytywnym rezultatem i z korzyścią dla ich uczestników."
„Na uwagę zasługuje fakt, że szkolenie zostało przygotowane ściśle według wytycznych kierownika grupy handlowców i dotyczyło jedynie sytuacji, z którymi nasi handlowcy mają styczność na co dzień.”
"Przeprowadzone szkolenia poprzedzone były szczegółową analizą naszych potrzeb, dzięki czemu były realizowane w sposób, który w 100% uwzględniał naszą specyfikę i branżę. Na uwagę zasługuje też sposób prowadzenia zajęć, które były głównie skupione na praktyce, a jednocześnie ciekawe i angażujące."
"Z satysfakcją mogę stwierdzić, że przeprowadzone szkolenie spełniło nasze oczekiwania merytoryczne, czego wynikiem są pozytywne opinie uczestników oraz faktyczna zmiana niektórych uczestników."
"Wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, w trakcie trwającego 10 miesięcy przedsięwzięcia, przyczyniła się do wielu odkryć, ważnych dla dalszych decyzji o kierunku rozwoju każdego z nas."
"Pani Agnieszka Śmiejka jest profesjonalnym trenerem z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Prowadzi szkolenia w sposób interesujący i angażujący grupę. Ma podejście nieszablonowe, indywidualnie podchodzi do każdego uczestnika, co przekłada się bezpośrednio na efekty szkoleniowe. ”
Tak, bo współczesny klient biznesowy jest bardzo wymagający i dlatego handlowiec musi znać nowoczesne techniki sprzedaży.
Zrealizowaliśmy szkolenie z prowadzenia rozmów sprzedażowych dla firmy, która zajmuje się wynajmem przenośnych toalet i kontenerów. Na etapie badania potrzeb szkoleniowych handlowców ujawniliśmy, że ich największym wyzwaniem sprzedażowym były żądania cenowe klientów. Rynek wynajmu przenośnych toalet jest bardzo konkurencyjny i dlatego wiele firmy walczy o klienta mocno zaniżając ceny.
Po szkoleniu, w trakcie którego trenowaliśmy wybrane techniki sprzedaży, klient odnotował, że 2/3 uczestników szkolenia ograniczyło rozdawanie rabatów i zaczęło lepiej bronić swojej oferty i ceny. Dzięki tej zmianie zwiększyła się średnia wartość transakcji aż o 11%, co dla firmy oznaczało kilkadziesiąt tysięcy złotych dodatkowego przychodu miesięcznie.
Są to narzędzia, które handlowiec może wykorzystać w trakcie rozmowy sprzedażowej. Techniki sprzedaży to działania lub komunikaty, które umożliwiają uzyskanie wpływu na klienta w taki sposób, aby osiągnąć określony cel sprzedażowy.
Głównym celem biznesowym sprzedawcy, jest generowanie ciągłego obrotu. Stopień realizacji tego celu w dużej mierze zależy od tego, czy sprzedawca potrafi odpowiednio zachować się w kontakcie z klientem. I wcale nie chodzi tutaj o prokliencką postawę czy zasady savoir-vivre. Dużo istotniejsze jest to czy sprzedawca potrafi tak poprowadzić rozmowę sprzedażą, aby wpłynąć na sposób myślenia i działania swojego rozmówcy. W większości branż klienci są teraz nieustannie bombardowani ofertami. To sprawia, że sprzedawca z podstawowymi umiejętnościami może nie umieć przekonać klienta do swojej oferty. Dlatego też, aby sprzedaż była efektywna, niezbędny jest trening technik prowadzenia rozmowy sprzedażowej. Dzięki niemu rozmowa telefoniczna, a nawet “rozmowa poprzez maile” będzie miała większe szanse zakończyć się sukcesem.