Dzień dobry...
każdego dnia kontaktują się z potencjalnymi klientami biznesowymi
V.I.T.O.
mają problemy z dotarciem do osób decyzyjnych w interesujących ich firmach
"sprzedaż b2b na linkedin"
Wybierz to szkolenie z Linkedin, jeżeli chcesz zacząć wykorzystywać portal do budowania sieci kontaktów biznesowych. Biorąc udział w zajęciach dowiesz się, jak za pomocą tego serwisu możesz szybciej docierać do potencjalnych klientów. Dzięki temu Twoje działania na czerwonym etapie procesu sprzedaży (prospectingu) będą jeszcze efektywniejsze.
każdego dnia kontaktują się z potencjalnymi klientami biznesowymi
mają problemy z dotarciem do osób decyzyjnych w interesujących ich firmach
chcą stworzyć sieć kontaktów i ograniczyć „zimny telemarketing”
chcą za pomocą Linkedin promować swoją firmę wśród klientów biznesowych
Publikowanie treści na Linkedin – strategia i dobre praktyki
Algorytm Linkedin – co zwiększa zasięgi publikowanych treści
Panel reklamowy Linkedin – ustawianie płatnych reklam
O Linkedin i prospectingu mówimy także w trakcie szkolenia "Akademia Sprzedaży B2B".
Ten program w całości realizujemy także w formie szkolenia otwartego online.
Jeśli chcesz rozkręcić działania prospectingowe i poprawić skuteczność zimnych telefonów, to tak!
Przyjęło się mówić, że Linkedin to „Facebook dla biznesu”. I dlatego ktoś, kto na co dzień korzysta z social mediów, może myśleć, że bez problemu poradzi sobie także na Linkedin. Faktycznie obie platformy pod wieloma względami są do siebie podobne. Istnieje jednak kilka istotnych różnic i właśnie na nich skupiamy uwagę w trakcie szkolenia z Linkedin.
Dla sprzedawców B2B Linkedin to potężne narzędzie, które pozwala im docierać do potencjalnych klientów. Aktywność na Linkedin najczęściej wykorzystywana jest do tego, aby budować sieć kontaktów oraz budować grunt pod cold calling (zimne telefony).
Uczestnicy szkolenia „Sprzedaż B2B na Linkedin” najbardziej cenią sobie wskazówki z zakresu wyszukiwania ciekawych osób oraz patentów na wchodzenie w interakcje z nimi. Pokazujemy krok po kroku, jak zamienić wirtualną interakcję w realny kontakt biznesowy.
Linkedin to także platforma, którą firmy mogą wykorzystać do promowania swoich rozwiązań i marek za pośrednictwem prowadzenia kont firmowych czy działań reklamowych. Spora część naszego szkolenia z Linkedin poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Dzięki takiemu doborowi treści nauczysz się w pełni wykorzystywać potencjał tego narzędzia.