"sprzedaż b2b na linkedin"

Prospecting, networking i marketing B2B – szkolenie dla sprzedawców, którzy chcą umieć wykorzystać potencjał Linkedin,com.

Wybierz to szkolenie z Linkedin, jeżeli chcesz zacząć wykorzystywać portal do budowania sieci kontaktów biznesowych. Biorąc udział w zajęciach dowiesz się, jak za pomocą tego serwisu możesz szybciej docierać do potencjalnych klientów. Dzięki temu Twoje działania na czerwonym etapie procesu sprzedaży (prospectingu) będą jeszcze efektywniejsze.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
sprzedaż b2b na linkedin szkolenie katowice
"sprzedaż b2b na linkedin"

To szkolenie dla sprzedawców, którzy:

Kontakt

Dzień dobry...

każdego dnia kontaktują się z potencjalnymi klientami biznesowymi

V.I.T.O.

mają problemy z dotarciem do osób decyzyjnych w interesujących ich firmach

Gorące Telefony

chcą stworzyć sieć kontaktów i ograniczyć „zimny telemarketing”

Marketing B2B

chcą za pomocą Linkedin promować swoją firmę wśród klientów biznesowych

profil uczestników
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Tego uczymy

Program szkolenia "Sprzedaż B2B na Linkedin"

Moduł 1. Linkedin - wprowadzenie do tematu

  • Specyfika i statystyki portalu – wszystko co trzeba wiedzieć o „facebooku dla biznesu”
  • Linkedin vs. pozostałe media społecznościowe – podobieństwa i różnice
  • Charakterystyka polskich użytkowników serwisu
  • Prospecting, networking i marketing B2B – jak firmy wykorzystują potencjał Linkedin

Moduł 2. Konto prywatne na Linkedin.com

  • Zakładanie konta prywatnego - instrukcja krok po kroku
  • Uzupełnienie konta prywatnego - co napisać, aby wzbudzić zaufanie i zainteresowanie pozostałych uczestników portalu
  • Płatne opcje członkostwa na Linkedin - porównanie dostępnych opcji
  • Wyszukiwanie interesujących kontaktów - analiza dostępnych opcji
  • Budowanie sieci kontaktów na Linkedin – dobre praktyki
  • Interakcje z pozostałymi członkami społeczności LinkedIn – dobre praktyki, netykieta i nadużycia

Moduł 3. Konto firmowe na Linkedin.com

  • Zakładanie konta firmowego - instrukcja krok po kroku
  • Uzupełnienie konta firmowego
  • Analityka konta firmowego

Moduł 4. Publikowanie własnych treści w serwisie Linkedin

  • Social selling - wprowadzenie do tematu
  • Publikowanie treści na Linkedin – strategia i dobre praktyki

  • Algorytm Linkedin – co zwiększa zasięgi publikowanych treści

  • Panel reklamowy Linkedin – ustawianie płatnych reklam

Szkolenie "sprzedaż b2b na linkedin"

Wybierz wariant najlepszy dla siebie

Szkolenie wideo

od
990
zł netto
  • Szkolenie wideo
  • 3 godziny nagrań
  • Nielimitowany dostęp

Szkolenie online

wycena indywidualna
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojego zespołu
  • Szkolenie w wirtualnej sali szkoleniowej
  • Dogodny termin
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Szkolenie stacjonarne

wycena indywidualna
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojego zespołu
  • Szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub wyjazdowe
  • Dogodny termin
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Sprawdź też inne opcje

O Linkedin i prospectingu mówimy także w trakcie szkolenia "Akademia Sprzedaży B2B".

Ten program w całości realizujemy także w formie szkolenia otwartego online.

Sprawdź nas

Opinie klientów o naszych szkoleniach

Czy warto zainwestować w szkolenie z Linkedin.com?

Jeśli chcesz rozkręcić działania prospectingowe i poprawić skuteczność zimnych telefonów, to tak!

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta

Przyjęło się mówić, że Linkedin to „Facebook dla biznesu”. I dlatego ktoś, kto na co dzień korzysta z social mediów, może myśleć, że bez problemu poradzi sobie także na Linkedin. Faktycznie obie platformy pod wieloma względami są do siebie podobne. Istnieje jednak kilka istotnych różnic i właśnie na nich skupiamy uwagę w trakcie szkolenia z Linkedin.

Dla sprzedawców B2B Linkedin to potężne narzędzie, które pozwala im docierać do potencjalnych klientów. Aktywność na Linkedin najczęściej wykorzystywana jest do tego, aby  budować sieć kontaktów oraz budować grunt pod cold calling (zimne telefony).

Uczestnicy szkolenia „Sprzedaż B2B na Linkedin” najbardziej cenią sobie wskazówki z zakresu wyszukiwania ciekawych osób oraz patentów na wchodzenie w interakcje z nimi. Pokazujemy krok po kroku, jak zamienić wirtualną interakcję w realny kontakt biznesowy.

Linkedin to także platforma, którą firmy mogą wykorzystać do promowania swoich rozwiązań i marek za pośrednictwem prowadzenia kont firmowych czy działań reklamowych. Spora część naszego szkolenia z Linkedin poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Dzięki takiemu doborowi treści nauczysz się w pełni wykorzystywać potencjał tego narzędzia.

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie z Linkedin.com

Korzyści dla uczestnika szkolenia z Linkedin.com