Interakcja
mają ciągły kontakt z klientem i muszą umieć zadbać o jego zadowolenie
Relacje
powinny umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami
"Profesjonalna obsługa klienta"
Obsługa klienta – szkolenie o najlepszych praktykach biznesowych. Podaruj swoim klientom najlepszy serwis i wyprzedź konkurencję.
Wybierz ten program, jeżeli chcesz opanować umiejętności profesjonalnej posprzedażowej obsługi klienta. Dowiesz się, co i jak robić, aby klient został wiernym fanem Twojej firmy i stale kupował właśnie u Ciebie.
mają ciągły kontakt z klientem i muszą umieć zadbać o jego zadowolenie
powinny umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami
rozwijają sprzedaż na klientach, którzy są już w portfelu filmy
chcą umieć zadbać o doświadczenie zakupowe klienta
Temat obsługi klienta omawiamy także w trakcie szkolenia "Akademia Sprzedaży B2B". Akademia to szkolenie otwarte, które odbywa się w Katowicach.
"Bardzo wysoko oceniamy projekt. Na uznanie zasługuje przede wszystkim profesjonalizm, wiedza i przygotowanie trenera do każdego spotkania. Pani Agnieszka Śmiejka w sposób przejrzysty przekazywała wiedzę uczestnikom i stworzyła atmosferę, która sprzyjała wymianie doświadczeń i otwartości."
„Chwalimy sobie zarówno przygotowanie wykładowcy – Agnieszki Śmiejka, która w interesujący sposób dzieliła się ogromnymi zasobami wiedzy, jak i logistyką samego szkolenia.”
"Pani Agnieszka Śmiejka dała się poznać jako doskonały twórca i realizator pomysłów i usprawnień wielu obszarów działań szkoleniowych oraz środowiska biznesowego.”
"Współpraca z Agnieszką Śmiejka i jej zespołem od samego początku była również po prostu miłym doświadczeniem ze względu na życzliwość, otwartość i niesamowite poczucie humoru trenerów.”
"Trzeba zaznaczyć dużą inicjatywę, obecną zwłaszcza w obszarze tworzenia nowych narzędzi i rozwiązań sprzedażowych, które były chętnie wdrażane przez sprzedawców."
"Pani trener już w trakcie pierwszej części szkolenia trafnie dostosowała narzędzia pracy do wymogów zespołu; zaproponowała zagadnienia i tematy, które na tym etapie były dla nas dużo bardziej wartościowe, niż plan pierwotny i zgłoszone przez nas na wstępie potrzeby."
"Z pełnym przekonaniem stwierdzam: wszystkie projekty, w których uczestniczyłem, a które były prowadzone pod kierownictwem lub z udziałem Pani Agnieszki Śmiejki zakończyły się pozytywnym rezultatem i z korzyścią dla ich uczestników."
„Na uwagę zasługuje fakt, że szkolenie zostało przygotowane ściśle według wytycznych kierownika grupy handlowców i dotyczyło jedynie sytuacji, z którymi nasi handlowcy mają styczność na co dzień.”
"Przeprowadzone szkolenia poprzedzone były szczegółową analizą naszych potrzeb, dzięki czemu były realizowane w sposób, który w 100% uwzględniał naszą specyfikę i branżę. Na uwagę zasługuje też sposób prowadzenia zajęć, które były głównie skupione na praktyce, a jednocześnie ciekawe i angażujące."
"Z satysfakcją mogę stwierdzić, że przeprowadzone szkolenie spełniło nasze oczekiwania merytoryczne, czego wynikiem są pozytywne opinie uczestników oraz faktyczna zmiana niektórych uczestników."
"Wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, w trakcie trwającego 10 miesięcy przedsięwzięcia, przyczyniła się do wielu odkryć, ważnych dla dalszych decyzji o kierunku rozwoju każdego z nas."
"Pani Agnieszka Śmiejka jest profesjonalnym trenerem z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Prowadzi szkolenia w sposób interesujący i angażujący grupę. Ma podejście nieszablonowe, indywidualnie podchodzi do każdego uczestnika, co przekłada się bezpośrednio na efekty szkoleniowe. ”
Tak, bo liczy się to nie ilu klientów zdobywasz, ale to ilu z nich zechce pozostać z Tobą na dłużej.
Aby móc odpowiedzieć na pytanie czy warto inwestować w tę kompetencję biznesową, ustalmy najpierw czym jest profesjonalna obsługa klienta. Obsługa klienta to ogół doświadczeń, które firma zapewnia swojemu klientowi zarówno na etapie wyboru i zakupu, oraz na późniejszym etapie użytkowania produktu.
Obsługą klienta jest:
To wszystko jest obsługą klienta, ale z pewnością nie jest to serwis na najwyższym możliwym poziomie. Profesjonalną obsługą klienta jest:
Abyśmy mogli rozmawiać o profesjonalnej obsłudze klienta konieczna jest zmiana myślenia o firmie i jej priorytetach. Gdy tworzymy firmę i projektujemy jej wewnętrzne procesy, to robimy to kierując się zyskiem przedsiębiorcy i wygodą pracowników. I takie podejście jest zupełnie naturalne. Gdy jednak na pewnym etapie rozwoju firmy chcemy zacząć dostarczać swoim klientom pozytywnych doświadczeń poprzez najlepszą obsługę, to potrzebna jest nieco inna perspektywa.
Punktem wyjścia do profesjonalnej obsługi klienta jest klientocentryczność. Klientocentryczność to skupienie na kliencie, które w praktyce oznacza takie poukładanie procesów firmowych, aby z perspektywy klienta wszystko było łatwe, miłe i przyjemne. Klientocentryczność polega na postawieniu klienta w centrum firmy i spojrzenia na nią jego oczami. Polega na zadaniu sobie pytania „gdybym był klientem to, co chciałbym doświadczyć/ zobaczyć/ usłyszeć/ poczuć w tej sytuacji?”.