Interakcja
mają ciągły kontakt z klientem i muszą umieć zadbać o jego zadowolenie
Relacje
powinny umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami
"Profesjonalna obsługa klienta"
Wybierz ten program, jeżeli chcesz opanować umiejętności profesjonalnej posprzedażowej obsługi klienta. Dowiesz się, co i jak robić, aby klient został wiernym fanem Twojej firmy i stale kupował właśnie u Ciebie.
mają ciągły kontakt z klientem i muszą umieć zadbać o jego zadowolenie
powinny umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami
rozwijają sprzedaż na klientach, którzy są już w portfelu filmy
chcą umieć zadbać o doświadczenie zakupowe klienta
Temat budowania relacji z klientem omawiamy także w trakcie szkolenia "Akademia Sprzedaży B2B".
Ten program w całości realizujemy także w formie szkolenia otwartego online.
Tak, bo liczy się to nie ilu klientów zdobywasz, ale to ilu z nich zechce pozostać z Tobą na dłużej.
Aby móc odpowiedzieć na pytanie czy warto inwestować w tę kompetencję biznesową, ustalmy najpierw czym jest profesjonalna obsługa klienta. Obsługa klienta to ogół doświadczeń, które firma zapewnia swojemu klientowi zarówno na etapie wyboru i zakupu, oraz na późniejszym etapie użytkowania produktu.
Obsługą klienta jest:
To wszystko jest obsługą klienta, ale z pewnością nie jest to serwis na najwyższym możliwym poziomie. Profesjonalną obsługą klienta jest:
Abyśmy mogli rozmawiać o profesjonalnej obsłudze klienta konieczna jest zmiana myślenia o firmie i jej priorytetach. Gdy tworzymy firmę i projektujemy jej wewnętrzne procesy, to robimy to kierując się zyskiem przedsiębiorcy i wygodą pracowników. I takie podejście jest zupełnie naturalne. Gdy jednak na pewnym etapie rozwoju firmy chcemy zacząć dostarczać swoim klientom pozytywnych doświadczeń poprzez najlepszą obsługę, to potrzebna jest nieco inna perspektywa.
Punktem wyjścia do profesjonalnej obsługi klienta jest klientocentryczność. Klientocentryczność to skupienie na kliencie, które w praktyce oznacza takie poukładanie procesów firmowych, aby z perspektywy klienta wszystko było łatwe, miłe i przyjemne. Klientocentryczność polega na postawieniu klienta w centrum firmy i spojrzenia na nią jego oczami. Polega na zadaniu sobie pytania „gdybym był klientem to, co chciałbym doświadczyć/ zobaczyć/ usłyszeć/ poczuć w tej sytuacji?”.