fbpx

"Profesjonalna obsługa klienta"

Obsługa klienta – szkolenie o najlepszych praktykach biznesowych. Podaruj swoim klientom najlepszy serwis i wyprzedź konkurencję.

Wybierz ten program, jeżeli chcesz opanować umiejętności profesjonalnej posprzedażowej obsługi klienta. Dowiesz się, co i jak robić, aby klient został wiernym fanem Twojej firmy i stale kupował właśnie u Ciebie.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
"Profesjonalna obsługa klienta"

To szkolenie dla sprzedawców, którzy:

Kontakt

Interakcja

mają ciągły kontakt z klientem i muszą umieć zadbać o jego zadowolenie

Relacje

powinny umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami

Współpraca

rozwijają sprzedaż na klientach, którzy są już w portfelu filmy

Doświadczenie

chcą umieć zadbać o doświadczenie zakupowe klienta

profil uczestników
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Tego uczymy

Program szkolenia "Profesjonalna Obsługa Klienta"

Moduł 1. Profesjonalna obsługa klienta – wprowadzenie do tematu

  • Rola i znaczenie profesjonalnej obsługi klienta w firmowym procesie sprzedaży
  • Lojalność klienta – dlaczego firmom opłaca się dbać o satysfakcję klienta
  • Potrzeby „zakupowe” i potrzeby „okołozakupowe” klienta – wszystko co musisz wiedzieć o Trójkącie Satysfakcji
  • Pozytywne doświadczenie klienta na etapie pierwszego zakupu – dobre praktyki biznesowe
  • Pozytywne doświadczenie klienta po pierwszym zakupie – dobre praktyki biznesowe

Moduł 2. Rola komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta – dobre praktyki

  • Komunikacja interpersonalna – kluczowe zagadnienia, które sprzedawca musi znać, aby móc lepiej rozmawiać z klientem
  • Umiejętność słuchania – jak słuchać klienta, aby faktycznie go rozumieć
  • Umiejętność wyrażania się – jak mówić, aby inni faktycznie nas rozumieli
  • Korespondencja mailowa – dobre praktyki
  • Rozmowa telefoniczna – dobre praktyki

Moduł 3. Psychologiczne aspekty pracy z klientem

  • Typy osobowościowe klientów – podstawowe zagadnienia
  • Charakterystyka typów ludzi – różnice w sposobie komunikowania się, dynamice działania i podejmowania decyzji
  • Jak wiedzę o typie klienta można wykorzystać w profesjonalnej obsłudze i procesie budowania relacji z nim

Moduł 4. Rozwijanie relacji biznesowych z klientem

  • Kontakt z klientem po pierwszym zakupie – dobre praktyki
  • Dobre praktyki w zakresie lojalizowania klienta – co robić, aby klient pozostał z nami na dłużej
  • Dobre praktyki w zakresie rozwijania relacji z klientem – co zrobić, aby klient zaczął kupować więcej i częściej
Szkolenie "Profesjonalna Obsługa Klienta"

Wybierz wariant najlepszy dla siebie

Szkolenie dedykowane

od
3450
zł netto/ 1 dzień
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojego zespołu
  • Szkolenie stacjonarne lub online
  • Dogodny termin
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Szkolenie otwarte

od
690
zł netto/ 1 dzień
  • Sprawdzony program szkolenia
  • Szkolenie online na żywo
  • Duży wybór terminów
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Gwarancja Jakości
  • Gwarancja Terminu

Materiały online

39
zł netto
  • Materiał wideo
  • Nielimitowany dostęp
Sprawdź nas

Opinie klientów

Czy warto zainwestować w szkolenie z obsługi klienta?

Tak, bo liczy się to nie ilu klientów zdobywasz, ale to ilu z nich zechce pozostać z Tobą na dłużej.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta

Aby móc odpowiedzieć na pytanie czy warto inwestować w tę kompetencję biznesową, ustalmy najpierw czym jest profesjonalna obsługa klienta. Obsługa klienta to ogół doświadczeń, które firma zapewnia swojemu klientowi zarówno na etapie wyboru i zakupu, oraz na późniejszym etapie użytkowania produktu.

Obsługą klienta jest:

  • Mail z odpowiedzią na zapytanie klienta, który zostaje wysłany dopiero po 7 dniach od momentu jego otrzymania
  • Ekspedientka, która swoją miną komunikuje najwyższy poziom znudzenia
  • Paczka ze sklepu online, która wygląda jakby kompletował ją niezbyt ogarnięty 6 latek
  • Towar, który jest wadliwy lub nie działa w optymalny sposób

To wszystko jest obsługą klienta, ale z pewnością nie jest to serwis na najwyższym możliwym poziomie. Profesjonalną obsługą klienta jest:

  • Mail z odpowiedzią na zapytanie klienta, który zostaje wysłany w ciągu 24 godzin od momentu jego otrzymania
  • Ekspedientka, która okazuje zainteresowanie klientem i jego potrzebami
  • Paczka ze sklepu online, która jest kompletna, poprawnie i estetycznie zapakowana
  • Towar, który działa w sposób o jakim mówił sprzedawca na etapie zakupu

Abyśmy mogli rozmawiać o profesjonalnej obsłudze klienta konieczna jest zmiana myślenia o firmie i jej priorytetach. Gdy tworzymy firmę i projektujemy jej wewnętrzne procesy, to robimy to kierując się zyskiem przedsiębiorcy i wygodą pracowników. I takie podejście jest zupełnie naturalne. Gdy jednak na pewnym etapie rozwoju firmy chcemy zacząć dostarczać swoim klientom pozytywnych doświadczeń poprzez najlepszą obsługę, to potrzebna jest nieco inna perspektywa.

Punktem wyjścia do profesjonalnej obsługi klienta jest klientocentryczność. Klientocentryczność to skupienie na kliencie, które w praktyce oznacza takie poukładanie procesów firmowych, aby z perspektywy klienta wszystko było łatwe, miłe i przyjemne. Klientocentryczność polega na postawieniu klienta w centrum firmy i spojrzenia na nią jego oczami. Polega na zadaniu sobie pytania „gdybym był klientem to, co chciałbym doświadczyć/ zobaczyć/ usłyszeć/ poczuć w tej sytuacji?”.

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie z obsługi klienta.

Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta

SPRAWDŹ NAJBLIŻSZE WYDARZENIA:

Szkolenie otwarte online

Prospecting i cold calling od A do Z

9/07/2024

Szkolenie otwarte online

Negocjacje Biznesowe

19/08/2024