Co robisz?!
Chcą zrozumieć, dlaczego pracownicy nie robią tego, co powinni
Słuchaj mnie!
Chcą wiedzieć, jak mogą wzmocnić swoją pozycję w zespole
"Nawigator menedżera"
„Nawigator Menedżera” to intensywne szkolenie, które przygotowuje kierowników do radzenia sobie z wyzwaniami współczesnego biznesu. W jego trakcie koncentrujemy się na zagadnieniach i zjawiskach, które menedżer musi doskonale rozumieć. Pracujemy też nad rozwiązaniami problematycznych sytuacji, które mogą storpedować pracę każdego menedżera. Jeżeli zarządzasz zespołem, to koniecznie weź udział w „Nawigatorze Menedżera”. Gwarantujemy, że udział w tym szkoleniu menedżerskim usystematyzuje Twoją wiedzę z zakresu zarządzania oraz pozwoli Ci poznać narzędzia, dzięki którym Ty i Twój zespół będzie regularnie osiągać satysfakcjonujące wyniki.
Chcą zrozumieć, dlaczego pracownicy nie robią tego, co powinni
Chcą wiedzieć, jak mogą wzmocnić swoją pozycję w zespole
Chcą umieć lepiej dogadać się ze swoimi współpracownikami i z całym zespołem
Nie rozumieją, dlaczego pracownicy kłócą się i mają pretensje o wszystko
Ten program w całości realizujemy także w formie stacjonarnego szkolenia otwartego.
Tak, bo współczesny pracownik jest bardzo wymagający i dlatego menedżer musi znać nowoczesne sposoby zarządzania.
Zrealizowaliśmy szkolenie z prowadzenia rozmów sprzedażowych dla firmy, która zajmuje się wynajmem przenośnych toalet i kontenerów. Na etapie badania potrzeb szkoleniowych handlowców ujawniliśmy, że ich największym wyzwaniem sprzedażowym były żądania cenowe klientów. Rynek wynajmu przenośnych toalet jest bardzo konkurencyjny i dlatego wiele firmy walczy o klienta mocno zaniżając ceny.
Po szkoleniu, w trakcie którego trenowaliśmy wybrane techniki sprzedaży, klient odnotował, że 2/3 uczestników szkolenia ograniczyło rozdawanie rabatów i zaczęło lepiej bronić swojej oferty i ceny. Dzięki tej zmianie zwiększyła się średnia wartość transakcji aż o 11%, co dla firmy oznaczało kilkadziesiąt tysięcy złotych dodatkowego przychodu miesięcznie.
Są to narzędzia, które handlowiec może wykorzystać w trakcie rozmowy sprzedażowej. Techniki sprzedaży to działania lub komunikaty, które umożliwiają uzyskanie wpływu na klienta w taki sposób, aby osiągnąć określony cel sprzedażowy.
Głównym celem biznesowym sprzedawcy, jest generowanie ciągłego obrotu. Stopień realizacji tego celu w dużej mierze zależy od tego, czy sprzedawca potrafi odpowiednio zachować się w kontakcie z klientem. I wcale nie chodzi tutaj o prokliencką postawę czy zasady savoir-vivre. Dużo istotniejsze jest to czy sprzedawca potrafi tak poprowadzić rozmowę sprzedażą, aby wpłynąć na sposób myślenia i działania swojego rozmówcy. W większości branż klienci są teraz nieustannie bombardowani ofertami. To sprawia, że sprzedawca z podstawowymi umiejętnościami może nie umieć przekonać klienta do swojej oferty. Dlatego też, aby sprzedaż była efektywna, niezbędny jest trening technik prowadzenia rozmowy sprzedażowej. Dzięki niemu rozmowa telefoniczna, a nawet “rozmowa poprzez maile” będzie miała większe szanse zakończyć się sukcesem.