"Nawigator menedżera"

Szkolenie menedżerskie pełne praktycznych wskazówek. Poznaj techniki zarządzania, dzięki którym Twój zespół będzie osiągał lepsze wyniki.

„Nawigator Menedżera” to intensywne szkolenie, które przygotowuje kierowników do radzenia sobie z wyzwaniami współczesnego biznesu. W jego trakcie koncentrujemy się na zagadnieniach i zjawiskach, które menedżer musi doskonale rozumieć. Pracujemy też nad rozwiązaniami problematycznych sytuacji, które mogą storpedować pracę każdego menedżera. Jeżeli zarządzasz zespołem, to koniecznie weź udział w „Nawigatorze Menedżera”. Gwarantujemy, że udział w tym szkoleniu menedżerskim usystematyzuje Twoją wiedzę z zakresu zarządzania oraz pozwoli Ci poznać narzędzia, dzięki którym Ty i Twój zespół będzie regularnie osiągać satysfakcjonujące wyniki.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Szkoła Profesjonalnej Sprzedazy } Szkolenia sprzedażowe } Szkolenia menedżerskie | Szkolenia Katowice
"Nawigator Menedżera"

To szkolenie menedżerskie dla osób, które:

Kontakt

Co robisz?!

Chcą zrozumieć, dlaczego pracownicy nie robią tego, co powinni

Słuchaj mnie!

Chcą wiedzieć, jak mogą wzmocnić swoją pozycję w zespole

Jak krowie na rowie

Chcą umieć lepiej dogadać się ze swoimi współpracownikami i z całym zespołem

Jak dzieci...

Nie rozumieją, dlaczego pracownicy kłócą się i mają pretensje o wszystko

profil uczestników
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Tego uczymy

Program szkolenia "Nawigator Menedżera"

Moduł 1. Siła menedżera, skuteczny pracownik i efektywność zespołu – wprowadzenie do tematu

  • Pozycja menedżera w zarządzanym zespole – czym jest autorytet szefa i co go buduje.
  • Style zarządzania – analiza dominujących stylów menedżerskich, ich słabe i mocne strony oraz wpływ na funkcjonowanie pojedynczych pracowników i całych zespołu.
  • Skuteczny pracownik – dobre praktyki, dzięki którym menedżer może wspierać pracę podwładnego.
  • Efektywny zespół – dobre praktyki, dzięki którym menedżer może wspierać pracę zespołową.
  • Analiza najczęściej popełnianych przez menadżerów błędów w zakresie zarządzania zespołem.

Moduł 2. Zarządzanie pracą – jak tworzyć warunki, w których pracownicy robią to, co do nich należy

  • Formułowanie celu pracy – sprawdzone zasady i techniki.
  • Kamienie milowe realizacji celu – określanie punktów kontrolnych i katalog interwencji.
  • Egzekwowanie zadań – co robić, aby zadanie zostało wykonane.
  • Plan pracy własnej i zespołu – podstawowe zagadnienia związane z zarządzania sobą w czasie.
  • Czas jako Budżet Menedżera – czyli w co menedżerowie inwestują swój czas.
  • Sprawy ważne, ważniejsze i najważniejsze – kryteria i techniki nadawania ważności wykonywanym zadaniom.
  • Delegowanie zadań – sprawdzone zasady i techniki.
  • Proaktywność – czym jest, korzyści dla organizacji oraz jak menedżer może rozwijać takie podejście u swoich współpracowników.

Moduł 3. Komunikacja zorientowana na działanie.

  • „On/Ona mnie nie rozumie!” – 10 najczęściej popełnianych przez menedżerów błędów w komunikacji z zespołem.
  • Różnorodność w zespole – jak zaangażować różne osobowości we wspólne działania.
  • Komunikacja międzypokoleniowa – z czego wynikają różnice i co zrobić, żeby się "dogadać".
  • Techniki efektywnej komunikacji – jak mówić, aby słowa przekładały się w działanie.
  • Informacja zwrotna – kiedy, jak i komu ją udzielać.

Moduł 4. Konflikt w zespole - jak sobie z nim radzić.

  • Konflikty – 5 czynników, które wywołują konflikty w zespole i obniżają efektywność pracy zespołowej.
  • Interwencja menedżera  w sytuacji konfliktu – słabe i mocne reakcje oraz ich konsekwencje
  • Sprawdzone techniki rozwiązywania konfliktów.
"Nawigator Menedżera"

Wybierz najlepszy wariant szkolenia

Szkolenie online

wycena indywidualna
  • Szkolenie w wirtualnej sali szkoleniowej
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojej kadry menedżerskiej
  • Ciekawy warsztat i 100% praktyki
  • Dogodny termin
  • Nielimitowana liczba uczestników
  • Obszerne materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Szkolenie stacjonarne

wycena indywidualna
  • Szkolenie stacjonarne w Twojej firmie lub wyjazdowe
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojej kadry menedżerskiej
  • Ciekawy warsztat i 100% praktyki
  • Dogodny termin
  • Nielimitowana liczba uczestników
  • Obszerne materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Sprawdź też inne opcje

Ten program w całości realizujemy także w formie stacjonarnego szkolenia otwartego.

Sprawdź nas

Opinie klientów o naszych szkoleniach

Czy warto zainwestować w szkolenie menedżerskie?

Tak, bo współczesny pracownik jest bardzo wymagający i dlatego menedżer musi znać nowoczesne sposoby zarządzania.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta

Zrealizowaliśmy szkolenie z prowadzenia rozmów sprzedażowych dla firmy, która zajmuje się wynajmem przenośnych toalet i kontenerów. Na etapie badania potrzeb szkoleniowych handlowców ujawniliśmy, że ich największym wyzwaniem sprzedażowym były żądania cenowe klientów. Rynek wynajmu przenośnych toalet jest bardzo konkurencyjny i dlatego wiele firmy walczy o klienta mocno zaniżając ceny.

Po szkoleniu, w trakcie którego trenowaliśmy wybrane techniki sprzedaży, klient odnotował, że 2/3 uczestników szkolenia ograniczyło rozdawanie rabatów i zaczęło lepiej bronić swojej oferty i ceny. Dzięki tej zmianie zwiększyła się średnia wartość transakcji aż o 11%, co dla firmy oznaczało kilkadziesiąt tysięcy złotych dodatkowego przychodu miesięcznie.

Czym są techniki sprzedaży B2B?

Są to narzędzia, które handlowiec może wykorzystać w trakcie rozmowy sprzedażowej. Techniki sprzedaży to działania lub komunikaty, które umożliwiają uzyskanie wpływu na klienta w taki sposób, aby osiągnąć określony cel sprzedażowy.

Rozmowa sprzedażowa - szkolenie, którego potrzebujesz

Głównym celem biznesowym sprzedawcy, jest generowanie ciągłego obrotu. Stopień realizacji tego celu w dużej mierze zależy od tego, czy sprzedawca potrafi odpowiednio zachować się w kontakcie z klientem. I wcale nie chodzi tutaj o prokliencką postawę czy zasady savoir-vivre. Dużo istotniejsze jest to czy sprzedawca potrafi tak poprowadzić rozmowę sprzedażą, aby wpłynąć na sposób myślenia i działania swojego rozmówcy. W większości branż klienci są teraz nieustannie bombardowani ofertami. To sprawia, że sprzedawca z podstawowymi umiejętnościami może nie umieć przekonać klienta do swojej oferty. Dlatego też, aby sprzedaż była efektywna, niezbędny jest trening technik prowadzenia rozmowy sprzedażowej. Dzięki niemu rozmowa telefoniczna, a nawet “rozmowa poprzez maile” będzie miała większe szanse zakończyć się sukcesem.

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie menedżerskie

Korzyści dla uczestnika szkolenia menedżerskiego