Dostają zapytania
obsługują telefoniczne i mailowe zapytania ofertowe klientów
Konwersują
prowadzą z klientami telefoniczne rozmowy sprzedażowe
"skuteczna rozmowa sprzedażowa"
Wybierz to szkolenie, jeżeli chcesz poprawić umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych z klientem. W trakcie zajęć poznasz techniki sprzedaży, które pozwolą Ci przekuć pierwsze zainteresowanie klienta w pozytywną decyzję o zakupie Twojego produktu. To szkolenie to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy. Poznasz dobre praktyki, które wykorzystasz badając potrzeby, budując prezentację czy broniąc ceny. Twoje rozmowy telefoniczne i maile sprzedażowe wyróżnią Cię na tle konkurencji.
obsługują telefoniczne i mailowe zapytania ofertowe klientów
prowadzą z klientami telefoniczne rozmowy sprzedażowe
muszą umieć przekonać klienta do swojej oferty i do ceny proponowanego rozwiązania
muszą poprawić efektywność swoich rozmów sprzedażowych z klientami
Techniki sprzedaży omawiamy także w trakcie szkolenia "Akademia Sprzedaży B2B".
Ten program w całości realizujemy także w formie szkolenia otwartego online.
Tak, bo współczesny klient biznesowy zwykle ma duże możliwości wyboru i swoje pieniądze da temu, kto przekona go do siebie.
Zrealizowaliśmy szkolenie z prowadzenia rozmów sprzedażowych dla firmy, która zajmuje się wynajmem przenośnych toalet i kontenerów. Na etapie badania potrzeb szkoleniowych handlowców ujawniliśmy, że ich największym wyzwaniem sprzedażowym były żądania cenowe klientów. Rynek wynajmu przenośnych toalet jest bardzo konkurencyjny i dlatego wiele firmy walczy o klienta mocno zaniżając ceny.
Po szkoleniu, w trakcie którego trenowaliśmy wybrane techniki sprzedaży, klient odnotował, że 2/3 uczestników szkolenia ograniczyło rozdawanie rabatów i zaczęło lepiej bronić swojej oferty i ceny. Dzięki tej zmianie zwiększyła się średnia wartość transakcji aż o 11%, co dla firmy oznaczało kilkadziesiąt tysięcy złotych dodatkowego przychodu miesięcznie.
Są to narzędzia, które handlowiec może wykorzystać w trakcie rozmowy sprzedażowej. Techniki sprzedaży to działania lub komunikaty, które umożliwiają uzyskanie wpływu na klienta w taki sposób, aby osiągnąć określony cel sprzedażowy.
Głównym celem biznesowym sprzedawcy, jest generowanie ciągłego obrotu. Stopień realizacji tego celu w dużej mierze zależy od tego, czy sprzedawca potrafi odpowiednio zachować się w kontakcie z klientem. I wcale nie chodzi tutaj o prokliencką postawę czy zasady savoir-vivre. Dużo istotniejsze jest to czy sprzedawca potrafi tak poprowadzić rozmowę sprzedażą, aby wpłynąć na sposób myślenia i działania swojego rozmówcy. W większości branż klienci są teraz nieustannie bombardowani ofertami. To sprawia, że sprzedawca z podstawowymi umiejętnościami może nie umieć przekonać klienta do swojej oferty. Dlatego też, aby sprzedaż była efektywna, niezbędny jest trening technik prowadzenia rozmowy sprzedażowej. Dzięki niemu rozmowa telefoniczna, a nawet “rozmowa poprzez maile” będzie miała większe szanse zakończyć się sukcesem.