fbpx

"skuteczna rozmowa sprzedażowa"

Poznaj techniki sprzedaży B2B, dzięki którym Twoja rozmowa sprzedażowa z klientem biznesowym będzie jeszcze lepsza.

Wybierz to szkolenie, jeżeli chcesz poprawić umiejętności prowadzenia telefonicznych rozmów sprzedażowych. W trakcie zajęć poznasz techniki sprzedaży, które pozwolą Ci przekuć pierwsze zainteresowanie klienta w pozytywną decyzję o zakupie Twojego produktu. To szkolenie to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy B2B. Poznasz dobre praktyki, które wykorzystasz badając potrzeby, budując prezentację czy broniąc ceny. Twoje rozmowy telefoniczne i maile sprzedażowe wyróżnią Cię na tle konkurencji.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
"Skuteczna rozmowa sprzedażowa"

To szkolenie dla sprzedawców, którzy:

Kontakt

Dostają zapytania

obsługują telefoniczne i mailowe zapytania ofertowe klientów

Konwersują

prowadzą z klientami telefoniczne rozmowy sprzedażowe

Przekonują

muszą umieć przekonać klienta do swojej oferty i do ceny proponowanego rozwiązania

Są rozliczani

muszą poprawić efektywność swoich rozmów sprzedażowych z klientami

profil uczestników
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Tego uczymy

Program szkolenia "Skuteczna rozmowa sprzedażowa"

Moduł 1. Rozmowa sprzedażowa z klientem biznesowym - wprowadzenie do tematu

  • Etapy rozmowy sprzedażowej – perspektywa klienta i perspektywa handlowca
  • Rozmowa sprzedażowa - 8 najczęściej popełnianych błędów
  • Kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy – jak forma kontaktu z klientem wpływa na rozmowę sprzedażową

Moduł 2. Badanie potrzeb zakupowych klienta

  • Rola potrzeb klienta w procesie podejmowania decyzji o zakupie
  • Rola pytań w sprzedaży – jak zadawać pytania, aby odkrywać potrzeby klientów
  • Aktywne i uśpione potrzeby zakupowe klienta – czym są, jak je badać, jak wykorzystać je w rozmowie sprzedażowej
  • „Pułapka przesłuchania”, generalizacje – najczęstsze błędy komunikacyjne na wczesnym etapie rozmowy sprzedażowej

Moduł 3. Techniki sprzedaży w zakresie prezentacji oferty

  • Język korzyści, czyli budowanie poczucia wartości oferowanego rozwiązania – kluczowy moment rozmowy sprzedażowej
  • Budowanie prezentacji handlowej wykorzystującej najsilniejsze motywy zakupowe klienta
  • Korzyści biznesowe i korzyści osobiste – dwa poziomy sprzedaży w B2B

Moduł 4. Odpowiadanie na obiekcje zakupowe klienta

  • Obiekcje zakupowe – powody, które powstrzymują klienta przed decyzją
  • Technika finalizacji próbnej – technika prowadzenia rozmowy sprzedażowej po etapie prezentacji oferty
  • Rodzaje obiekcji zakupowych
  • Asertywne reakcje na obiekcje zakupowe
  • Techniki komunikacyjne, które ułatwiają radzenie sobie z obiekcjami – podstawy perswazji i wywierania wpływu
  • Finalizacja właściwa (techniki zamykania sprzedaży)

Moduł 5. Techniki sprzedaży, które pomagają radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta

  • Sposób prezentacji i tajming – techniki sprzedaży związane z komunikacją ceny
  • Asertywne reagowanie na ataki cenowe klienta
  • Techniki sprzedaży pomagające rozegrać wątek ceny (techniki obrony ceny)
  • Zasady udzielania rabatów i targowania się – podstawowe zagadnienia z zakresu negocjacji cenowych
  • Blef, straszenie tańszą konkurencją, technika imadła i inne gry sprzedażowe klientów – jak sprzedawca może bronić się przed takimi praktykami klienta
Szkolenie "Skuteczna rozmowa sprzedażowa"

Wybierz wariant najlepszy dla siebie

Szkolenie dedykowane

od
3450
zł netto/ 1 dzień
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojego zespołu
  • Szkolenie stacjonarne lub online
  • Dogodny termin
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Szkolenie otwarte

od
690
zł netto/ 1 osoba
  • Sprawdzony program szkolenia
  • Szkolenie online na żywo
  • Duży wybór terminów
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Gwarancja Jakości
  • Gwarancja Terminu

Materiały online

39
zł netto
  • Materiał wideo
  • Nielimitowany dostęp
Sprawdź nas

Opinie klientów

Czy warto kupić to szkolenie z rozmów sprzedażowych?

Tak, bo współczesny klient biznesowy zwykle ma duże możliwości wyboru i swoje pieniądze da temu, kto przekona go do siebie.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta

Zrealizowaliśmy szkolenie z prowadzenia rozmów sprzedażowych dla firmy, która zajmuje się wynajmem przenośnych toalet i kontenerów. Na etapie badania potrzeb szkoleniowych handlowców ujawniliśmy, że ich największym wyzwaniem sprzedażowym były żądania cenowe klientów. Rynek wynajmu przenośnych toalet jest bardzo konkurencyjny i dlatego wiele firmy walczy o klienta mocno zaniżając ceny.

Po szkoleniu, w trakcie którego trenowaliśmy wybrane techniki sprzedaży, klient odnotował, że 2/3 uczestników szkolenia ograniczyło rozdawanie rabatów i zaczęło lepiej bronić swojej oferty i ceny. Dzięki tej zmianie zwiększyła się średnia wartość transakcji aż o 11%, co dla firmy oznaczało kilkadziesiąt tysięcy złotych dodatkowego przychodu miesięcznie.

Czym są techniki sprzedaży B2B?

Są to narzędzia, które handlowiec może wykorzystać w trakcie rozmowy sprzedażowej. Techniki sprzedaży to działania lub komunikaty, które umożliwiają uzyskanie wpływu na klienta w taki sposób, aby osiągnąć określony cel sprzedażowy.

Rozmowa sprzedażowa - szkolenie, którego potrzebujesz

Głównym celem biznesowym sprzedawcy, jest generowanie ciągłego obrotu. Stopień realizacji tego celu w dużej mierze zależy od tego, czy sprzedawca potrafi odpowiednio zachować się w kontakcie z klientem. I wcale nie chodzi tutaj o prokliencką postawę czy zasady savoir-vivre. Dużo istotniejsze jest to czy sprzedawca potrafi tak poprowadzić rozmowę sprzedażą, aby wpłynąć na sposób myślenia i działania swojego rozmówcy. W większości branż klienci są teraz nieustannie bombardowani ofertami. To sprawia, że sprzedawca z podstawowymi umiejętnościami może nie umieć przekonać klienta do swojej oferty. Dlatego też, aby sprzedaż była efektywna, niezbędny jest trening technik prowadzenia rozmowy sprzedażowej. Dzięki niemu rozmowa telefoniczna, a nawet “rozmowa poprzez maile” będzie miała większe szanse zakończyć się sukcesem.

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie z rozmów sprzedażowych

Korzyści dla uczestnika szkolenia z technik sprzedaży

SPRAWDŹ NAJBLIŻSZE WYDARZENIA:

Szkolenie otwarte online

Prospecting i cold calling od A do Z

9/07/2024

Szkolenie otwarte online

Negocjacje Biznesowe

19/08/2024