fbpx

"TRUDNY KLIENT OD A DO Z"

Trudny klient, reklamacje, retencja i windykacja – poznaj dobre praktyki biznesowe.

Weź udział w tym szkoleniu i dowiedz się, jak lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem. Po tych zajęciach będziesz wiedział, jak profesjonalnie obsługiwać reklamacje, radzić sobie z wybuchem złości klienta lub prowadzić rozmowy windykacyjne. To szkolenie to praktyczna instrukcja obsługi “trudnego klienta”. Dzięki niemu nauczysz się jak radzić sobie z jego emocjami i zachowaniami oraz jak rozmawiać o kluczowych dla Ciebie  kwestiach.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
szkolenie "TRUDNY KLIENT OD A DO Z"

To szkolenie dla sprzedawców, którzy:

Kontakt

Są w kontakcie

mają ciągły kontakt z klientem i dbają o jego satysfakcję

Są na pierwszej linii

mają za zadanie rozwiązać trudne sytuacje na linii firma – klient

Rozwiązują problemy

zajmują się miękką windykacją i utrzymaniem klienta

Chcą być silniejsi

chcą wiedzieć jak radzić sobie z własnymi emocjami i reakcjami

profil uczestników
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Tego uczymy

Program szkolenia "Trudny klient od A do Z"

Moduł 1. Trudny klient - wprowadzenie do tematu

  • Kim jest „trudny klient"?
  • Potrzeby zakupowe i potrzeby okołozakupowe - dlaczego klienci denerwują się na swoich dostawców/ usługodawców
  • Błędy organizacyjne, psychologiczne i komunikacyjne - na czym firmy najczęściej potykają się 

Moduł 2. Trudne sytuacje na linii klient – firma

  • Trudna sytuacja - perspektywa klienta i perspektywa firmy
  • Emocje, przekleństwa, furia, groźby... dlaczego nawet kulturalni ludzie czasem tracą kontrolę
  • Rozmowa z „trudnym klientem” – silne i słabe reakcje na wzburzenie emocjonalne klienta
  • Techniki radzenia sobie z klientem wyrażającym niezadowolenie z poziomu obsługi lub zakupionego produktu
  • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych reklamacji
  • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania nieuzasadnionych reklamacji
  • Radzenie sobie ze stresem i z własnymi emocjami w trakcie trudnej sytuacji
  • Kiedy opadną emocje – co możesz zrobić, aby odbudować nadwyrężone relacje z klientem

Moduł 3. Działania retencyjne (utrzymaniowe) – dobre praktyki

  • Co niszczy pozytywne relacje – kiedy i dlaczego klienci odchodzą od dotychczasowych dostawców
  • Strategia retencji (utrzymania klienta) – o kogo, jak i kiedy warto walczyć
  • Schemat rozmowy z klientem gotowym do odejścia
  • Schemat rozmowy z klientem już utraconym

Moduł 4. Miękka windykacja należności

  • Zaległości w płatnościach, a dalsze utrzymanie współpracy z klientem – charakterystyka problemu
  • Schemat rozmowy windykacyjnej
  • Kontakt telefoniczny z klientem – kluczowe zagadnienia w kontekście prowadzenia rozmów windykacyjnych
Szkolenie "TRUDNY KLIENT OD A DO Z"

Wybierz wariant najlepszy dla siebie

Szkolenie dedykowane

od
3450
zł netto/ 1 dzień
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojego zespołu
  • Szkolenie stacjonarne lub online
  • Dogodny termin
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Szkolenie otwarte

od
690
zł netto/ 1 osoba
  • Sprawdzony program szkolenia
  • Szkolenie online na żywo
  • Duży wybór terminów
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Gwarancja Jakości
  • Gwarancja Terminu

Materiały online

39
zł netto
  • Materiał wideo
  • Nielimitowany dostęp
Sprawdź nas

Opinie klientów

Czy to szkolenie z obsługi trudnego klienta jest tyle warte?

Tak, bo utrzymanie dotychczasowego klienta zwykle jest tańsze niż pozyskanie nowego.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta

xx

Trudny klient - kto to?

z

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie z obsługi trudnego klienta

Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi trudnego klienta