Są w kontakcie
mają ciągły kontakt z klientem i dbają o jego satysfakcję
Są na pierwszej linii
mają za zadanie rozwiązać trudne sytuacje na linii firma – klient
"TRUDNY KLIENT OD A DO Z"
Weź udział w tym szkoleniu i dowiedz się, jak lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem. Po tych zajęciach będziesz wiedział, jak profesjonalnie obsługiwać reklamacje, radzić sobie z wybuchem złości klienta lub prowadzić rozmowy windykacyjne. To szkolenie to praktyczna instrukcja obsługi “trudnego klienta”. Dzięki niemu nauczysz się jak radzić sobie z jego emocjami i zachowaniami oraz jak rozmawiać o kluczowych dla Ciebie kwestiach.
mają ciągły kontakt z klientem i dbają o jego satysfakcję
mają za zadanie rozwiązać trudne sytuacje na linii firma – klient
zajmują się miękką windykacją i utrzymaniem klienta
chcą wiedzieć jak radzić sobie z własnymi emocjami i reakcjami
Ten program w całości realizujemy także w formie szkolenia otwartego online.
Tak, bo utrzymanie dotychczasowego klienta zwykle jest tańsze niż pozyskanie nowego.