Są w kontakcie
mają ciągły kontakt z klientem i dbają o jego satysfakcję
Są na pierwszej linii
mają za zadanie rozwiązać trudne sytuacje na linii firma – klient
"TRUDNY KLIENT OD A DO Z"
Weź udział w tym szkoleniu i dowiedz się, jak lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem. Po tych zajęciach będziesz wiedział, jak profesjonalnie obsługiwać reklamacje, radzić sobie z wybuchem złości klienta lub prowadzić rozmowy windykacyjne. To szkolenie to praktyczna instrukcja obsługi “trudnego klienta”. Dzięki niemu nauczysz się jak radzić sobie z jego emocjami i zachowaniami oraz jak rozmawiać o kluczowych dla Ciebie kwestiach.
mają ciągły kontakt z klientem i dbają o jego satysfakcję
mają za zadanie rozwiązać trudne sytuacje na linii firma – klient
zajmują się miękką windykacją i utrzymaniem klienta
chcą wiedzieć jak radzić sobie z własnymi emocjami i reakcjami
"Bardzo wysoko oceniamy projekt. Na uznanie zasługuje przede wszystkim profesjonalizm, wiedza i przygotowanie trenera do każdego spotkania. Pani Agnieszka Śmiejka w sposób przejrzysty przekazywała wiedzę uczestnikom i stworzyła atmosferę, która sprzyjała wymianie doświadczeń i otwartości."
„Chwalimy sobie zarówno przygotowanie wykładowcy – Agnieszki Śmiejka, która w interesujący sposób dzieliła się ogromnymi zasobami wiedzy, jak i logistyką samego szkolenia.”
"Pani Agnieszka Śmiejka dała się poznać jako doskonały twórca i realizator pomysłów i usprawnień wielu obszarów działań szkoleniowych oraz środowiska biznesowego.”
"Współpraca z Agnieszką Śmiejka i jej zespołem od samego początku była również po prostu miłym doświadczeniem ze względu na życzliwość, otwartość i niesamowite poczucie humoru trenerów.”
"Trzeba zaznaczyć dużą inicjatywę, obecną zwłaszcza w obszarze tworzenia nowych narzędzi i rozwiązań sprzedażowych, które były chętnie wdrażane przez sprzedawców."
"Pani trener już w trakcie pierwszej części szkolenia trafnie dostosowała narzędzia pracy do wymogów zespołu; zaproponowała zagadnienia i tematy, które na tym etapie były dla nas dużo bardziej wartościowe, niż plan pierwotny i zgłoszone przez nas na wstępie potrzeby."
"Z pełnym przekonaniem stwierdzam: wszystkie projekty, w których uczestniczyłem, a które były prowadzone pod kierownictwem lub z udziałem Pani Agnieszki Śmiejki zakończyły się pozytywnym rezultatem i z korzyścią dla ich uczestników."
„Na uwagę zasługuje fakt, że szkolenie zostało przygotowane ściśle według wytycznych kierownika grupy handlowców i dotyczyło jedynie sytuacji, z którymi nasi handlowcy mają styczność na co dzień.”
"Przeprowadzone szkolenia poprzedzone były szczegółową analizą naszych potrzeb, dzięki czemu były realizowane w sposób, który w 100% uwzględniał naszą specyfikę i branżę. Na uwagę zasługuje też sposób prowadzenia zajęć, które były głównie skupione na praktyce, a jednocześnie ciekawe i angażujące."
"Z satysfakcją mogę stwierdzić, że przeprowadzone szkolenie spełniło nasze oczekiwania merytoryczne, czego wynikiem są pozytywne opinie uczestników oraz faktyczna zmiana niektórych uczestników."
"Wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, w trakcie trwającego 10 miesięcy przedsięwzięcia, przyczyniła się do wielu odkryć, ważnych dla dalszych decyzji o kierunku rozwoju każdego z nas."
"Pani Agnieszka Śmiejka jest profesjonalnym trenerem z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Prowadzi szkolenia w sposób interesujący i angażujący grupę. Ma podejście nieszablonowe, indywidualnie podchodzi do każdego uczestnika, co przekłada się bezpośrednio na efekty szkoleniowe. ”
Tak, bo utrzymanie dotychczasowego klienta zwykle jest tańsze niż pozyskanie nowego.
xx
z