"Prospecting i zimne telefony
od A do Z"

Zimne telefony – szkolenie dla sprzedawców B2B, którzy aktywnie poszukują nowych klientów

Wybierz to szkolenie, jeżeli Twoim celem jest poprawienie umiejętności telefonicznego inicjowania kontaktu z potencjalnym klientem biznesowym. W trakcie zajęć dowiesz się, jak za pomocą cold calling (zimnych telefonów) powiększyć grono przyszłych klientów. To szkolenie powstało z myślą o sprzedawcach B2B, którzy aktywnie działają na etapie prospectingu.

zimne telefony szkolenia katowice
"Prospecting i zimne telefony od A do Z"

To szkolenie dla sprzedawców, którzy:

Dzień dobry...

każdego dnia wykonują zimne telefony do potencjalnych nowych klientów biznesowych

Nie chcę!

ciągle słyszą, że ich rozmówcy nie są zainteresowani zakupem ich produktów

Już mam!

często słyszą, że ich rozmówcy już mają sprawdzonego dostawcę i nie zamierzają niczego zmieniać

Sekretariat

nie potrafią „przebić” się przez sekretariat, a ich maile z ofertą trafiają do kosza

profil uczestników
TEGO UCZYMY

Program szkolenia "Prospecting i zimne telefony od A do Z"

Moduł 1. Prospecting i zimne telefony – wprowadzenie do tematu

  • Prospecting - specyfika "czerwonego" etapu procesu sprzedaży
  • Zimne telefony (cold calling) jako jedno z narzędzi wykorzystywanych na etapie prospectingu
  • Zimne telefony a telemarketing - podobieństwa i różnice
  • Typowe błędy sprzedawców B2B na etapie prospectingu – co wywołuje irytację klienta i sprawia, że już od początku nie chce on rozmawiać ze sprzedawcą
  • Typowe reakcje, blokady i obiekcje klientów na etapie prospectingu – co wywołuje bezradność u sprzedawcy i sprawia, że unika on „zimnych telefonów”
  • Źródła skuteczności zimnych telefonów – co sprzedawca musi przemyśleć i dopracować zanim chwyci za telefon

Moduł 2. Zimne telefony - scenariusz rozmowy krok po kroku

  • Typowy zimny telefon – analiza najczęściej popełnianych błędów komunikacyjnych
  • Nowoczesny zimny telefon - scenariusz rozmowy telefonicznej skupionej wokół „propozycji wartości” dla klienta
  • Czym jest „propozycja wartości” – czyli ile jesteś wart dla potencjalnego kontrahenta i jakie masz argumenty, aby skłonić go do wysłuchania Cię oraz do działania
  • Research o kliencie – dlaczego warto coś więcej wiedzieć o swoim rozmówcy (jak zbierać i wykorzystać informacje o danej firmie i branży)
  • „Mam już dostawcę…” – jak konstruktywnie reagować na najpopularniejszą odpowiedź klienta
  • „Nie jestem zainteresowany…” – jak asertywnie reagować na taką obiekcję rozmówcy
  • „Proszę wysłać mi to na maila…” – co zrobić, aby nie dać się wysłać do kosza

Moduł 3. Prospecting i zimne telefony – pułapki, w które wpadają sprzedawcy B2B

  • Kontakt z sekretariatem – jak rozmawiać z człowiekiem „pierwszego kontaktu”
  • E-mail po zimnym telefonie – co i jak napisać w pierwszym e-mailu, aby zdobyć uwagę klienta
Szkolenie "Prospecting i zimne telefony od A do Z"

Wybierz wariant najlepszy dla siebie

Szkolenie wideo

od
990
zł netto
  • Szkolenie wideo
  • 3 godziny nagrań
  • Nielimitowany dostęp

Szkolenie online

wycena indywidualna
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojego zespołu
  • Szkolenie w wirtualnej sali szkoleniowej
  • Dogodny termin
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Szkolenie stacjonarne

wycena indywidualna
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojego zespołu
  • Szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub wyjazdowe
  • Dogodny termin
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Sprawdź też inne opcje

Zimne telefony i prospecting omawiamy także w trakcie szkolenia "Akademia Sprzedaży B2B".

Ten program w całości realizujemy także w formie szkolenia otwartego online.

Sprawdź nas

Opinie klientów o naszych szkoleniach

Zimne telefony - czy warto inwestować w tę umiejętność?

Jeżeli chcesz skuteczniej docierać do potencjalnych klientów i dzięki temu szybciej zwiększać swój udział w rynku, to tak!

Być może zastanawiasz się nad zakupem szkolenia z zimnych telefonów ale wahasz się czy to szkolenie faktycznie przyniesie Ci konkretne korzyści biznesowe. Zrealizowaliśmy ten program – jako szkolenie dedykowane – dla firmy, która zajmuje się projektowaniem stron WWW, pozycjonowaniem i płatną reklamą w Google. Problemem dla sprzedawców była niska skuteczność pierwszych rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami. Handlowcy każdego dnia wykonywali wiele zimnych telefonów ale zwykle słyszeli, że ich rozmówcy nie są zainteresowani tematem.

Po szkoleniu klient odnotował zwiększenie liczby otwartych projektów sprzedażowych. Wzrost ten był większy o 21% w stosunku do miesiąca poprzedzającego szkolenie. Również sprzedawcy mówili o poprawie swojego komfortu pracy i podniesieniu poczucia pewności siebie w trakcie wykonywania zimnych telefonów.

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie z zimnych telefonów

Korzyści dla uczestnika szkolenia z prospectingu