fbpx

"Prospecting i cold calling
od A do Z"

Zimne telefony – szkolenie dla sprzedawców B2B, którzy aktywnie poszukują nowych klientów

Wybierz to szkolenie, jeżeli Twoim celem jest poprawienie umiejętności telefonicznego inicjowania kontaktu z potencjalnym klientem biznesowym. W trakcie zajęć dowiesz się, jak za pomocą cold calling (zimnych telefonów) powiększyć grono przyszłych klientów. To szkolenie powstało z myślą o sprzedawcach B2B, którzy aktywnie działają na etapie prospectingu.

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
zimne telefony szkolenia katowice
"Prospecting i cold calling od A do Z"

To szkolenie dla sprzedawców, którzy:

Kontakt

Dzień dobry...

każdego dnia wykonują zimne telefony do potencjalnych nowych klientów biznesowych

Nie chcę!

ciągle słyszą, że ich rozmówcy nie są zainteresowani zakupem ich produktów

Już mam!

często słyszą, że ich rozmówcy już mają sprawdzonego dostawcę i nie zamierzają niczego zmieniać

Sekretariat

nie potrafią „przebić” się przez sekretariat, a ich maile z ofertą trafiają do kosza

profil uczestników
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Zimne telefony krok po kroku

Program szkolenia "Prospecting i cold calling od A do Z"

Moduł 1. Prospecting i zimne telefony – wprowadzenie do tematu

  • Prospecting - specyfika "czerwonego" etapu procesu sprzedaży
  • Zimne telefony (cold calling) jako jedno z narzędzi wykorzystywanych na etapie prospectingu
  • Zimne telefony a telemarketing - podobieństwa i różnice
  • Typowe błędy sprzedawców B2B na etapie prospectingu – co wywołuje irytację klienta i sprawia, że już od początku nie chce on rozmawiać ze sprzedawcą
  • Typowe reakcje, blokady i obiekcje klientów na etapie prospectingu – co wywołuje bezradność u sprzedawcy i sprawia, że unika on „zimnych telefonów”
  • Źródła skuteczności zimnych telefonów – co sprzedawca musi przemyśleć i dopracować zanim chwyci za telefon

Moduł 2. Zimne telefony - scenariusz rozmowy krok po kroku

  • Typowy zimny telefon – analiza najczęściej popełnianych błędów komunikacyjnych
  • Nowoczesny zimny telefon - scenariusz rozmowy telefonicznej skupionej wokół „propozycji wartości” dla klienta
  • Czym jest „propozycja wartości” – czyli ile jesteś wart dla potencjalnego kontrahenta i jakie masz argumenty, aby skłonić go do wysłuchania Cię oraz do działania
  • Research o kliencie – dlaczego warto coś więcej wiedzieć o swoim rozmówcy (jak zbierać i wykorzystać informacje o danej firmie i branży)
  • „Mam już dostawcę…” – jak konstruktywnie reagować na najpopularniejszą odpowiedź klienta
  • „Nie jestem zainteresowany…” – jak asertywnie reagować na taką obiekcję rozmówcy
  • „Proszę wysłać mi to na maila…” – co zrobić, aby nie dać się wysłać do kosza

Moduł 3. Prospecting i zimne telefony – pułapki, w które wpadają sprzedawcy B2B

  • Kontakt z sekretariatem – jak rozmawiać z człowiekiem „pierwszego kontaktu”
  • E-mail po zimnym telefonie – co i jak napisać w pierwszym e-mailu, aby zdobyć uwagę klienta
Szkolenie "Prospecting i cold calling od A do Z"

Wybierz wariant najlepszy dla siebie

Szkolenie dedykowane

od
3450
zł netto/ 1 dzień
  • Dopasowanie programu szkolenia do potrzeb Twojego zespołu
  • Szkolenie stacjonarne lub online
  • Dogodny termin
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Bonusy

Szkolenie otwarte

od
690
zł netto/ 1 osoba
  • Sprawdzony program szkolenia
  • Szkolenie online na żywo
  • Duży wybór terminów
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Gwarancja Jakości
  • Gwarancja Terminu

Materiały online

39
zł netto
  • Materiał wideo
  • Nielimitowany dostęp

Nie przegap szkolenia w Katowicach

Zimne telefony i prospecting omawiamy także w trakcie szkolenia "Akademia Sprzedaży B2B". Akademia to szkolenie otwarte, które odbywa się w Katowicach.

Sprawdź nas

Opinie klientów

Zimne telefony - czy warto inwestować w tę umiejętność?

Jeżeli chcesz skuteczniej docierać do potencjalnych klientów i dzięki temu szybciej zwiększać swój udział w rynku, to tak!

Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta
Badanie potrzeb zakupowych klienta

Być może zastanawiasz się nad zakupem szkolenia z zimnych telefonów ale wahasz się czy to szkolenie faktycznie przyniesie Ci konkretne korzyści biznesowe. Zrealizowaliśmy ten program – jako szkolenie dedykowane – dla firmy, która zajmuje się projektowaniem stron WWW, pozycjonowaniem i płatną reklamą w Google. Problemem dla sprzedawców była niska skuteczność pierwszych rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami. Handlowcy każdego dnia wykonywali wiele zimnych telefonów ale zwykle słyszeli, że ich rozmówcy nie są zainteresowani tematem.

Po szkoleniu klient odnotował zwiększenie liczby otwartych projektów sprzedażowych. Wzrost ten był większy o 21% w stosunku do miesiąca poprzedzającego szkolenie. Również sprzedawcy mówili o poprawie swojego komfortu pracy i podniesieniu poczucia pewności siebie w trakcie wykonywania zimnych telefonów.

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie z zimnych telefonów

Korzyści dla uczestnika szkolenia z prospectingu