Dzień dobry...
każdego dnia wykonują zimne telefony do potencjalnych nowych klientów biznesowych
Nie chcę!
ciągle słyszą, że ich rozmówcy nie są zainteresowani zakupem ich produktów
"Prospecting i cold calling
od A do Z"
Wybierz to szkolenie, jeżeli Twoim celem jest poprawienie umiejętności telefonicznego inicjowania kontaktu z potencjalnym klientem biznesowym. W trakcie zajęć dowiesz się, jak za pomocą cold calling (zimnych telefonów) powiększyć grono przyszłych klientów. To szkolenie powstało z myślą o sprzedawcach B2B, którzy aktywnie działają na etapie prospectingu.
każdego dnia wykonują zimne telefony do potencjalnych nowych klientów biznesowych
ciągle słyszą, że ich rozmówcy nie są zainteresowani zakupem ich produktów
często słyszą, że ich rozmówcy już mają sprawdzonego dostawcę i nie zamierzają niczego zmieniać
nie potrafią „przebić” się przez sekretariat, a ich maile z ofertą trafiają do kosza
Zimne telefony i prospecting omawiamy także w trakcie szkolenia "Akademia Sprzedaży B2B". Akademia to szkolenie otwarte, które odbywa się w Katowicach.
"Bardzo wysoko oceniamy projekt. Na uznanie zasługuje przede wszystkim profesjonalizm, wiedza i przygotowanie trenera do każdego spotkania. Pani Agnieszka Śmiejka w sposób przejrzysty przekazywała wiedzę uczestnikom i stworzyła atmosferę, która sprzyjała wymianie doświadczeń i otwartości."
„Chwalimy sobie zarówno przygotowanie wykładowcy – Agnieszki Śmiejka, która w interesujący sposób dzieliła się ogromnymi zasobami wiedzy, jak i logistyką samego szkolenia.”
"Pani Agnieszka Śmiejka dała się poznać jako doskonały twórca i realizator pomysłów i usprawnień wielu obszarów działań szkoleniowych oraz środowiska biznesowego.”
"Współpraca z Agnieszką Śmiejka i jej zespołem od samego początku była również po prostu miłym doświadczeniem ze względu na życzliwość, otwartość i niesamowite poczucie humoru trenerów.”
"Trzeba zaznaczyć dużą inicjatywę, obecną zwłaszcza w obszarze tworzenia nowych narzędzi i rozwiązań sprzedażowych, które były chętnie wdrażane przez sprzedawców."
"Pani trener już w trakcie pierwszej części szkolenia trafnie dostosowała narzędzia pracy do wymogów zespołu; zaproponowała zagadnienia i tematy, które na tym etapie były dla nas dużo bardziej wartościowe, niż plan pierwotny i zgłoszone przez nas na wstępie potrzeby."
"Z pełnym przekonaniem stwierdzam: wszystkie projekty, w których uczestniczyłem, a które były prowadzone pod kierownictwem lub z udziałem Pani Agnieszki Śmiejki zakończyły się pozytywnym rezultatem i z korzyścią dla ich uczestników."
„Na uwagę zasługuje fakt, że szkolenie zostało przygotowane ściśle według wytycznych kierownika grupy handlowców i dotyczyło jedynie sytuacji, z którymi nasi handlowcy mają styczność na co dzień.”
"Przeprowadzone szkolenia poprzedzone były szczegółową analizą naszych potrzeb, dzięki czemu były realizowane w sposób, który w 100% uwzględniał naszą specyfikę i branżę. Na uwagę zasługuje też sposób prowadzenia zajęć, które były głównie skupione na praktyce, a jednocześnie ciekawe i angażujące."
"Z satysfakcją mogę stwierdzić, że przeprowadzone szkolenie spełniło nasze oczekiwania merytoryczne, czego wynikiem są pozytywne opinie uczestników oraz faktyczna zmiana niektórych uczestników."
"Wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, w trakcie trwającego 10 miesięcy przedsięwzięcia, przyczyniła się do wielu odkryć, ważnych dla dalszych decyzji o kierunku rozwoju każdego z nas."
"Pani Agnieszka Śmiejka jest profesjonalnym trenerem z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Prowadzi szkolenia w sposób interesujący i angażujący grupę. Ma podejście nieszablonowe, indywidualnie podchodzi do każdego uczestnika, co przekłada się bezpośrednio na efekty szkoleniowe. ”
Jeżeli chcesz skuteczniej docierać do potencjalnych klientów i dzięki temu szybciej zwiększać swój udział w rynku, to tak!
Być może zastanawiasz się nad zakupem szkolenia z zimnych telefonów ale wahasz się czy to szkolenie faktycznie przyniesie Ci konkretne korzyści biznesowe. Zrealizowaliśmy ten program – jako szkolenie dedykowane – dla firmy, która zajmuje się projektowaniem stron WWW, pozycjonowaniem i płatną reklamą w Google. Problemem dla sprzedawców była niska skuteczność pierwszych rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami. Handlowcy każdego dnia wykonywali wiele zimnych telefonów ale zwykle słyszeli, że ich rozmówcy nie są zainteresowani tematem.
Po szkoleniu klient odnotował zwiększenie liczby otwartych projektów sprzedażowych. Wzrost ten był większy o 21% w stosunku do miesiąca poprzedzającego szkolenie. Również sprzedawcy mówili o poprawie swojego komfortu pracy i podniesieniu poczucia pewności siebie w trakcie wykonywania zimnych telefonów.